Hva gjør du når du ikke er fornøyd med jobben håndverkeren har utført?

Hva gjør du når du ikke er fornøyd med jobben håndverkeren har utført?

Endelig er tiden inne for å pusse opp badet. Du skal bygge på og få det perfektet badet som gir en deilig spafølelse når du er der. Du har brukt mye tid, penger og energi for å få drømmebadet. Du har valgt fine fliser og innredet badet etter dine behov. Byggeprosessen har vært litt utfordrende, men etter litt frem og tilbake med utsettelser så er endelig dagen her hvor du kan ta i bruk ditt nye drømmebad.

I starten er du strålende fornøyd med det nye badet, men etter bare to år begynner problemene. I tilbygget hvor det nye badet er får fugene på badet sprekker, og det dunker også i vannrørene når du skrur vannet av og på. Badet du var så fornøyd med er du ikke lenger like fornøyd med. Vi ser det hver dag at selv de beste «utøvere» kan ha en dårlig dag på jobb.

Det kan fort bli en utfordring med håndverkere du leide inn for å gjøre ferdig drømmebadet ditt når du ikke er fornøyd med arbeidet. Det er ikke alltid like lett å vite hva rettighetene dine er. Så hva gjør du når du ikke er fornøyd med jobben som håndverkeren har utført? Ta kontakt med oss og vi kan hjelpe deg og bistår deg når du skal reklamere på jobben som har blitt utført. PS! Det aller beste er om du kontakter oss før du kontakter byggearbeiderne, så kan vi sørge for kvalitetssikringen underveis. Ta kontakt så skal vi forklare nærmere og mer detaljert om hvordan vi kan hjelpe deg!